Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2009 18:33 - АВТОМАТИЗИРАНЕ НА ВРЪЗКАТА С КЛИЕНТИТЕ
Автор: zackv Категория: Забавление   
Прочетен: 576 Коментари: 0 Гласове:
0



Поддържайте контакт посредством имейли

Използването на файл – подпис с всеки имейл който изпращате е безплатна възможност да покажете себе си, продуктите или услугите, които предлагате, както и вашия бизнес като цяло. Ето един подходящ пример:

„Току що появили се на пазара!!! 101 начина да се промъкнете при вашите клиенти. Твърде е възможно, това да е най-полезната книга за това как да спечелим препоръка и как да продаваме, която сте чели. 

Посетете http://www.kathleengage.com/marketingtools1.htm за да научите повече и да я поръчате.“ 

Обърнете внимание, че в този подпис се съдържа и адреса на сайта. Причината – желанието да се направи лесно достъпна за читателя предлаганата информация.


Управлявайте вашите контакти

Една от вашите маркетинг цели е да си осигурите ефикасен списък с потенциални купувачи и/или клиенти. Това ще ви облекчи при определяне на вашата стратегия на изпращане на съобщения, както онлайн, така и по традиционните начини. Често ще я срещнете охарактеризирана като създаване на база данни за маркетинг.

Ето защо, предвидете ресурс за закупуване и инсталиране на добра база данни, позволяваща ви изпращането на групови съобщения. Основното, което груповото съобщение ви позволява да направите е да изпратите десетки и дори стотици съобщения наведнъж, като всяко от тях изглежда като че ли е индивидуално изпратено. Това е една страна от вашия маркетинг, без която трудно ще се справите.


Автоматизирайте системата си

Голям недостатък на множество организации е липсата на навременна последваща връзка с клиентите им (follow-up). В други случаи такава въобще липсва. Автоматизирането на вашата система ви осигурява възможност за ефективно проследяване на реакциите на вашите клиенти.

Много хора нямат и идея колко силен би могъл да бъде еМаркетинга. Също така многобройни са и тези, които не си дават сметка, че ако някой вече е запознат с вашата продукция или услуги и вече е купувал от вас, той е по-податлив на последващи предложения за продажба. Огромни средства се губят само благодарение на факта, че клиентите ви не знаят за вашето съществувание или, ако знаят, не получават второ повикване от вас в рамките на някакъв приемлив срок. Като допълнение, големи пари се губят също от неполагането на усилия за поддържане на името на компанията свежо в паметта на клиентите, дори ако те вече са купили нещо от вас.

В настоящия момент на бързо технологично развитие, незабавно е думата, която характеризира този приемлив срок в съзнанието на множество потенциални клиенти. Едно от най-големите предимства на технологията е, че тя ви позволява да отговорите на запитванията на клиентите си веднага. Учудващо е колко голям брой хора казват, че не са получили обратно позвъняване или имейл от компания, с която биха искали да правят бизнес.

СЪВЕТ:
Намерете време да автоматизирате вашата система за да увеличите видимостта на компанията си, честотата на контактите ви и в последна сметка – за да получите по-висока възвращаемост от вложенията си. 

Друг фактор, който следва да бъде взет предвид е фактът, че милиони нови абоната стават членове на Интернет всяка година. Дори и ако имате добра позиция офлайн, без Интернет неминуемо губите безброй потенциални клиенти.


Поставете автоматична отговаряща система (АОС)на вашия сайт

С подходяща компютърна програма, можете напълно да автоматизирате процеса на работа с имейли по такъв начин, че да доставяте незабавно ценна информация до потенциалните си клиенти. Можете също да препрограмирате вашите съобщения за обратна периодична връзка с клиентите. Можете също да видоизмените процеса на обратна връзка с клиентите си така, че съобщенията ви да пристигат на интервали, най-подходящи за вашата целева аудитория.

Най-голямото предимство на използването на автоматична отговаряща система (АОС) е, че пестите време, намалявате претовареността си в работата и стреса, правите името на компанията ви добре познато и спомагате за изграждане на лоялни взаимоотношения с клиентите ви. Като резултат – увеличават се потенциалните клиенти, които се трансформират в реални и вие правите повече пари.

Добрата АОС може:

  • Да приема поръчки от вашия сайт

  • Да изпраща съобщения за обратна връзка към клиентите ви

  • Автоматично доставя информация в дигитален вид

  • Проследява посетителите и продажбите

  • Да осигури обратна връзка с потенциални клиенти

  • Да регистрира абонаменти за вашия списък от имейли или Ezine (електронен вестник)

  • Да отговарят на запитване за доставка на електронни книги или списъци със съвети


АОС е идеалното средство да отговорите бързо и адекватно на всички въпроси и искания, постъпили на вашия сайт.


Необходими са време, пари и ангажираност

Планирайте да инвестирате време, пари и усилия в еМаркетинга и еПродуктите си преди да очаквате печалба от тях. Веднъж системата установена и работеща, представете си как добре ще се чувствате когато разберете, че тя буквално “прави” пари за вас дори докато спите. Използването на Internet във вашия бизнес трябва да представлява интегрална част от него, както и от бизнес и маркетинг плановете ви.

Представете си какво може да допринесе това за бизнеса ви. Колко по-продуктивен ще станете, ако често изискваната информация започне да бъде изпращана автоматично към потенциалните или актуалните ви клиенти, без да се налага вие да се грижите за това?


Ето и добър пример за използване на автоматична отговаряща система

Нека приемем, че даден производител получава често искания да изпраща своя каталог. Традиционния метод да се отговори на това е, да се изпрати каталога по пощата. Това естествено струва доста скъпо, включително стойността на самия каталог, подготовката за изпращане и пощенските разходи.

Какво би станало, ако компанията има специална секция на сайта си, където потенциалния клиент, който иска да получи каталог би могъл просто да попълни своята информация за контакт и – каталогът бива изпратен като PDF файл? Не само, че значителни средства ще бъдат спестени, но и отговорът е моментален. Клиентът има веднага своя каталог, а вашата компания разполага с неговата информация за контакти. Това е ситуация, от която всички печелят.

Помислете как самото използване на автоматична отговаряща система би увеличило вашата ефективност, би намалило времето за отговор и би понижило разходите ви.

В примерът за който стана дума, АОС се прилага за разпространение на онлайн маркетинг курс на обучение, седмичен каталог на съвети за повишаване на продажбите, както и за доставка на онлайн вестник ( Ezine) и книгите на авторката. Възможностите за използване на АОС са наистина неограничени.

Посетете сайта на www.101waystogetyourfootinthedoor.com за да се уверите във възможностите, които предоставя системата за автоматично отговаряне.



Тагове:   хумор,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zackv
Категория: Забавление
Прочетен: 130667
Постинги: 54
Коментари: 117
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930